Ombyggnad.

Blev det inte på den här bloggen iaf, som jag hade tänkt! Hade värsta coola ideéna, och hade hämtat inspiration från andra bloggar. Men mitt tålamod, eller snarare bristen på tålamod, satte spikar i däcket. Kanske tar nya tag idag, vem vet.

Fattar inte varför jag drömmer så galna saker på nätterna, vaknade inatt med ett ryck och satte mig upp. Klarvaken! Lätt att somna om efter att ha drömt om Honom...

Idag blir det en (till) slappardag. Laddar inför morgondagen då det kommer vara full rulle i princip hela dagen. Möten, främmande, och sen mer främmande som är ett möte.

Nej, nu ska jag fylla på koffeinförrådet lite till så jag inte somnar om.

Puss på er sockerärtor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0