Snorken!

Fick just ett sms om att mina nya glasögon är klara. Sweet! Ska verkligen bli jätteskönt att slippa vara så snygg. Och att dessutom se bra ;) Synen är verkligen nåt jag saknat på sista tiden. Men det finns annat jag saknar väldigt mycket också! Alltså, ni kommer antagligen inte känna igen mig sen, ni kommer tänka "men herregud, vad är det där för TOK??" Japp, så illa är det. Men jag följer ju iaf modet ;)

Har inte vart hemma alls idag, flängt runt som en galning, skönt att göra det ibland också. Jag som trodde att jag skulle få en lugn dag, tji fick jag! Kanske kvällen blir lugn nu då istället? 

Nej, nu ska jag snart laga middag. Ja, ni läste rätt.  J A G   S K A   L A G A   M A T !!! Jag återkommer med en lägesrapport senare ;) 
 
Och rubriken...ja så här kommer jag se ut ungefär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0