Svensson?

Är det såhär ni "vanliga" människor lever? Stressar ihjäl er på vardagar för att få livet att gå ihop med hämtning av barn, middag, städning, tvätt, disk, träning, läxläsning, tandborstning, läggning osv. Och mitt i allt ska man hinna umgås med sin familj också!? Och sen är helgerna fullpackade med t ex matcher för barnen. Ja herregud. Jag får väl tacka Gud för att jag klarat mig så länge då...? För i ärlighetens namn så känns det som att jag skulle kunna kasta in handduken NU. Efter EN dag är jag slut. Jag tvivlar starkt på min egen förmåga när det gäller det mesta. Att jag inte ens loggat in på FaceBook sen i lördags säger väl allt?

Nu kom halva familjen hem. Med pizza. Antar att matkontot kommer stegra iväg om dagarna ska se ut så här.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja men som sagt jag är ju liiite av en planerarmänniska så eftersom jag ändå stod och lagade lite mat igår så gjorde jag ordning dagens middag så det bara var att ställa kastrullen på spisen eftersom jag slutar 16,30 på måndagar..

Och jag har även hunnit träna.

Men då slapp jag ju det där andra som tandborstning, läxläsning och sånt...



KRAM på dej!!!

2010-10-25 @ 21:05:31
Postat av: Ullis

Inte är det lätt att få allt att gå ihop, kan jag lova... Men man måste ju - finns inte så mycke annat val va? Jobba måste man ju göra och äta likaså ;)

2010-10-25 @ 21:24:50
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Inte är det lätt att få allt att gå ihop, kan jag lova... Men man måste ju - finns inte så mycke annat val va? Jobba måste man ju göra och äta likaså ;)

2010-10-25 @ 21:25:18
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Ann-Helen

Du kommer att klara det galant, sen kommer du ju inte jobba till kl 17 varje dag... Jag hjälper gärna till om det behövs :)

2010-10-26 @ 10:41:01
Postat av: Anonym

Ja vardagsrutinerna dom rullar som sagt på... Hoppas det går bra för dej! Var har du fått jobb förresten? ;-) Ja är inne i en trött tröttperiod nu. Lägger mej tidigt på kvällarna men såå trött ändå på morron.HÖSTEN hmm kanske? Vädret o mycke på jobbet... Men snart är man ledig nå dar- Ullareeed shopping :-)Ha de gott o stressa inte ihjäl dej. Kram

2010-10-26 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0