Boostad!

Livet kan vända tvärt, vaknade imorse och kände mig mer död än levande. Nu känner jag bara LYCKA! Ja, det är sant- jag är sååå j.la glad!!!

Och det ska minsann firas med ett besök på AllStar (hoppas Linda tycker det är okej?). Och som grädde på moset så blev jag kontaktad av en vän igår, som skulle komma till trakterna och jobba i helgen och erbjöd sig att skjutsa till stan. Roligt med gamla återseenden, särskilt när det är folk som kan få en att skratta inälvorna ur sig :)

Nu ska jag invänta lunchsällskap :)

Ha en bra fredag alla vänner och eventuella ovänner ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vet du att det är du värd!!! Hoppas ni får skoj... Kram

2010-10-15 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0