Bland drakbåtar och trollkarlar.


Igår hade jag en av de bästa dagarna på väldigt länge. Det berodde till stor del på att jag har vilat axeln väldigt mycket de senaste dagarna, så "vilo-värken" var inte så stor. Men minsta lilla överansträngning gör att det smärtar. Om jag trycker upp hissdörren med armen/axeln t ex, så har jag ont resten av dagen :( Jag är duktig och gör mina övningar som jag fått av sjukgymnasten, så jag hoppas att detta går över snabbt! Jag vill inte ha ont mer nu!

Hur som helst. Jag och Kim tog bussen till stan och gick runt på Drakfestivalen en timme innan bion började, sååå mysigt att ha egentid med honom! Det tror jag att vi båda uppskattade lika mycket. Upp till Filmstaden sen och handlade popcorn, chips, dricka och choklad (som vi nästan satte i oss innan filmen började, såklart!). Harry Potter och dödsrelikerna del 2, jaa vad ska man säga? Hade nog hoppats på ett bättre slut, faktiskt. Eller så är det bara bitterheten och vemodet över att det är slut, som talar nu...

Efter filmen gick jag och Kim ner på stan och mötte upp Ann-Helen och co. Kollade på ett band som de skulle se, sen for vi hem till Timrå och hämtade Tarzan (som Ann-Helen nu döpt honom) hos farmor och farfar.

Jag och Kim bäddade ner oss och läste varsin bok, med Tarzan i mitten :) Imorse vaknade jag 9.30- utan att bli väckt av nån!

Solen skiner idag också, och det är väl bäst att man tar tillvara på dessa HÖSTDAGAR :)

Förövrigt!

Jag beställde tatueringstid, och ja Jenny, det blir Taurus. Måste göra mig av med presentkorten jag fick när jag fyllde 30. Redan till veckan ska det ske, men motivet blir hemligt så länge ;)

Nu ska jag fortsätta vila mig med en ny spännande bok!


Kommentarer
Postat av: J

Jasså du har kvar dem? :-) Den som spar hon har ;-) Spännande att se sen vare blev.

2011-08-13 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0