En lugn plats.


Jag har ju som ni vet några favoritställen att vara på- hemmet, havet, slottsparken. Och så hos Kims farmor och farfar. Tidigare i veckan sa Kims farmor att vi skulle ringa, så hämtar hon oss för att vara där i trädgården och bara vara. Kan vara rätt välbehövligt. Jag älskar verkligen att vara där, ingen trafik bara lugn och ro. Höra vattnet porla i deras damm. Och titta på allt som växer så vackert i både trädgård och växthus.

Och så skulle Luna få en guidad tur i trädgården, hon älskar verkligen allt som växer, min lilla botaniker :)

Sen är det ju ett plus med studsmattan också ;) Fast den här tanten får nog inte hoppa nåt idag :( Men jag har iallafall varit duktig att göra mina övningar som jag fått av sjukgymnasten.

Ska göra mitt bästa för att få med kameran också!

Och ikväll blir det bio med bästa sonen, och kanske en sväng på stan efter det för att möta upp bästa Ann-Helen :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Du är värd lite lugn och ro.. Du måste tänka på dig själv lite..Vi möttes både före och efter biobesöket.. Jag hoppas ni hade en trevlig kväll du och Kim.. Kram

2011-08-13 @ 08:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0