Konsten att...


...bara vara är inte den enklaste att behärska. Jag är en rastlös människa med en lika rastlös själ. Har oerhört svårt att bara sitta rätt upp och ner och inte göra ett skit!

Men jag måste lyda sjukgymnastens råd att vila och framförallt slappna av! Jag har i helgen plöjt senaste Moström-boken. Nu sitter jag och sågar böcker som min vän Erik vill låna ut till mig. Jag är ju kräsen också ;) Nån som har ett boktips till övers, kanske?

När man går hemma och släpar fötterna efter sig hela dagarna som jag nu gör, gäller det att sysselsätta den rastlösa själen. Idag har Maria och hennes dotter varit på fika. Tack för sällskapet! :) Hela veckan har jag små ljusglimtar av underhållning att se framemot. Tänk att det kan vara så underhållande att gå till sjukgymnasten och läkaren. Dock skönt att byta ut Ajax-lukten hemma mot steril sjukvårdsmiljö :P

Nej nu ska jag fortsätta med min hunden-vara-ensam-hemma-träning. Går sakta men säkert framåt. Det med.

Ha en bra dag i regnet mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0