Minus :-(


Idag skulle jag ha jobbat, men nånting har hänt och jag kan inte röra huvudet. Jag är stel som en pinne och har förbannat ont i både nacke, axlar och en bit ner på ryggen. Jag har ju mina misstankar om vad detta beror på, men det värsta är att jag fick ringa och sjukskriva mig igår. Jag HATAR verkligen det. Har en tur imorgon också, och jag ska försöka komma iväg på den.

I veckan har både Jimmy och jag jobbat, så Luna har varit med Henke och Emmelie om vartannat. Tack för att ni finns och hjälper till med Dockan när vi "ordinarie" måste jobba :) Ju fler vuxna ett barn har omkring sig, och som ställer upp, desto bättre.

Nu ska jag ta min stelopererade kropp och hasa mig till soffan och vila.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Fy!! Krya på dig! Ja det är ju tur hon har dem. Men hon har världens bästa mor med. Kram

2011-08-04 @ 10:04:39
Postat av: Mynnie

oj kyra på dig :S

2011-08-04 @ 10:21:31
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0