STOLPSKOTT!


Är nog det mest använda ordet i min vokabulär just för tillfället.

Funderar lite över folk i allmänhet. Varför ska en del personer bara gnälla och gnälla över ALLT??!! Även om de är glada, så hittar de fan fel vart de än kommer. Alltid ska det hackas på nån brist. Måste vara hemskt att vara så bitter.

Inatt har jag drömt konstiga drömmar igen. Gjorde det igår natt också, antar att det är fullmånen som drar i mig. Igår natt drömde jag att jag var på nån slags café/matställe, MEN HADE BARA KLÄDER PÅ ÖVERKROPPEN! Eller, jo...jag hade ett par minimala stringtrosor på mig. När korta jag ska sträcka mig för att ta nåt på en hög hylla, så är det nåt stolpskott som nyper mig i arslet! Haha!

Inatt drömde jag att jag var i ett stort hus, och alla hade på sig såna där klumpiga sumodräkter. Fast de såg ut som Mario och en massa andra tecknade filurer. Jag var tvungen att ta på mig en jag med, det var liksom kravet för att få komma in, och in ville jag ju! Blä...snacka om svårt att röra sig i en sån. Jag fick träna på att ta mig upp från sittandes/liggandes osv. MEN till slut kunde jag hantera min nya kropp. Kanske man inte ska överanalysera detta, men min och Ann-Helens analys säger att man tar sig alltid upp igen, och man lär sig snabbt att hantera nya situationer.

Nä, på med mer kaffe. Och så givetvis ska jag leta efter min sumodräkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0