Ett inlägg.



Ett inlägg om dagen borde man väl få till när man är ledig iallafall? Hör ni det bloggare! *pikpik*

Jag har egentligen inte alls nåt vettigt att tillföra, tänkte bara fortsätta gnälla om förkylningar och hosta. Barnen är friska nu, sånär som på lite hosta, men det överlever de. Mamman har blodiga köttslamsor i näsan och hostar så att halsen smakar slakteri. Men jag överlever jag med så ni behöver inte tycka synd om mig.

Sonen har verkligen gått in för det här med att åka snowboard, och jag är jätteglad såklart! Har väntat i många år på att hans pappa ska lära honom, han var nämligen rätt duktig när vi var unga. Så kom äntligen den dagen, och efter ett par gånger med pappan i backen, så fixar han detta själv. Han tar sig upp i liften galant och nerför backen ganska galant också. Och häromdagen fick han årskort av farfar också! Tycker att man ska utnyttja möjligheten att åka slalom/snowboard när man har en bra backe så nära. Och nu är han ju så stor att han klarar sig utan mig. Bättre att slänga ut pengar på det, än att sitta inne och spela data/tvspel hela dagarna!

Nu har jag varit jätteduktig och somnat på soffan två eftermiddagar i rad, vilket resulterar i att jag är vaken lääänge på kvällen/natten. Har grymt svårt att vända tillbaka på dygnet efter långledighet. Kanske somnar om jag slår på en dålig film. Just ja! Kan verkligen rekommendera serien jag började titta på, The Walking Dead . Problemet är att första säsongen finns ute, 6 avsnitt, men nästa säsong kommer inte i USA förrän i oktober! Men den serien är verkligen värd att se!




Kommentarer
Postat av: J

Usch o fy, vilken bild du lägger ut! Varför skulle jag kika på din blogg just NU den här tiden innan läggdax? ... Detta är nog ingen serie för mej va? ;-) Jag har hållt mitt nyårslöfte som jag gav för (ja va kan de va) 5år sen å den bryter ja inte :-)Hoppas du blir piggare snart då de snart är dax för jobb igen. God forts på det nya året! Kramis

2011-01-02 @ 23:03:15
Postat av: Loggy svarar

Nej är ingen serie för dig :) Men den är bra som tusan, så du missar ett mästerverk ;)



God fortsättning på dig själv, kramkram!

2011-01-03 @ 11:05:34
Postat av: Anonym

Nej men usch vilken bild, ja har inte varit in här på länge så ja va inte beredd på denna otäcka bild ;) alla sover utom ja, får se hur detta ska gå =D Kram M

2011-01-11 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0