Bloggen var det, ja!


Jag höll på att glömma bort den. Jag glömmer t om bort att läsa andras bloggar märker jag.

Tiden går mest åt till barn, karl och hund. Herregud! Jag trodde vi var ute relativt mycket förut, men det var ingenting jämfört med nu. Dörren kommer antagligen ramla av gångjärnen snart så mycket som den öppnas och stängs.

Kim åkte på semester i tisdags. Lycksele med farmor och farfar som vanligt :) Nu blir han bortklemad och får det mesta serverat. Stackarn, vilken kontrast det blir att komma hem ;)

Hunden då! Max, som han ju heter, är antagligen världens snällaste hund. Mer tänker jag inte skriva, han är helt enkelt en mönsterjycke.

Allergin och astman märker jag inte av. Däremot började Luna klia i ena ögat i fredags när han kom hem. Men det gick över, och jag håller tummarna att det inte blir nåt mer av det. Skulle ju vara sorgligt att behöva göra sig av med honom :(

Nej, nu ska jag vila nacken. Tror jag fått en whiplash-skada utan att ha varit med om en olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0