En kväll i skogen.


Kära dagbok. Igår hade jag en fantastisk kväll. Men jag blev myggbiten.

Var i skogen hos Ann-Helen och Leif, alltid lika mysigt att komma dit och njuta av...myggorna. En underbar kväll med grillat, vin, cider, kortspel och en massa skratt. Jag och Ann-Helen tog oss även en tur ner till ån med fyrhjulingen, och körde fast loss. Henke skulle jobba till 24, men fick åka hem redan runt 18. Så det var ju en liten bonus.

Kvällens konstaterande: man kan spela Chicago på mååånga olika sätt, och JAG var för en gångs skull inte den dåliga förloraren ;)

Imorse sov jag till 11! När hände det senast?

Kommentarer
Postat av: À-H

Tack för att ni kom och förgyllde vår kväll.. Här tror någon fortfarande att vi fick något att dricka efter vägen till/hem från ån :). Kram

2011-07-03 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0