God Bistro.


Nej, jag menar såklart god kväll. Efter att bara ha jobbat i Bistron den senaste tiden har jag blivit så pass miljöförstörd att jag numer säger: "och så ingår det påtår", när jag dricker kaffe hemma.

Idag har jag även sålt en pastamarinerad pestosallad. Ja, det skulle ju såklart vara pestomarinerad pastasallad. Efter att jag ätit mat sa jag till min kollega Hasse: "Tack för att du tog mina patienter!" Mm, jag låtsas att jag är hjärnkirurg och att uniformen inte alls är en uniform, utan en blodig läkarrock. Nej. Inte det heller.

Jag lyckades bli kallad "tanten" och "damen" av två olika personer på väldigt kort tid. Note to self: BOTOX!

Men! Trots att jag nu varit vaken sen 4, så gör det inte så mycket. Jag har ett fantastiskt jobb (som dock tröttar ut min eländiga kropp) och jag fick en glass-check av min serviceledare Ove :) Alltså hade jag skött mig.

Nu är jag ledig tills på måndag, vet dock inte om det är bra eller dåligt. Nu ska jag slänga ner dököttet i soffan och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0