"...och så legitimation, tack!"


Nyss (?) kommit hem från en överliggning i Sthlm. Hjärnan går på högvarv samtidigt som den ligger i dvala. Antagligen är en kortslutning nära.

På vägen ner igår fick vi ta av en stökig liten pojke. Han ville slåss med personal och resenärer. Dock inte med mig. Hur som helst. Det tar på krafterna. Dessutom har jag sovit som en avbruten kratta inatt. Vaknade sex (två timmar innan planerad uppstigning) och mådde pyton! Trodde jag skulle kräkas. Men det gick till sig det med.

Och jag slipper inte det onda i kroppen. Har så ont i axeln/nacken så att jag tror att jag lägger mig ner och självdör snart. Jäkla AC som bara gör saken värre. Men jag härdar ut, om det inte blir värre vill säga. Jag vet att det är dumt, har man ont ska kroppen vila, annars blir det bara värre. Men jag är lite pengakåt också ;)

Gnälligt det blev. Var inte meningen. Jag tycker inte om att gnälla när hela världen håller på att rasa samman pågrund av svält, naturkatastrofer och blonda terrorister. Och apropå det som hänt i Norge...fruktansvärt- givetvis! MEN kom ihåg att varje dag, varje timme, varje sekund dör små oskyldiga barn i Afrika pga svält. DET är värre anser jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0