Bland molnen...


Veckan som har gått har mest gått i sömnens tecken, jäklar va jag har sovit! Man skulle nästan kunnat missta mig för Törnrosa om det inte var för att jag tycker om att bli stucken...?! Kan ju vara så att kroppen är lite (extra) trött efter influensan.

Idag har vi vinkat av pappa Jimmy när han åkte flygplan till varmare breddgrader. Var lite halvknepigt att förklara att pappa försvann ovanför molnen, utan att förväxla med Mormor som också är bland molnen. Tur han ringde när han kom fram så Dockan förstod att han inte var död!

Jag lovade ju att uppdatera med bilder också. Vad ska jag skylla på? Jag borde få smisk för detta. Men batterierna i kameran ÄR faktiskt slut! Sen så har det ju inte hänt så mycket heller, ett täcke är kanske inte det roligaste att se. Men imorgon ska jag ta med hela familjen ut på cykeltur tänkte jag. Om det är okej väder. Nästa inlägg kommer innehålla bilder, promise!

Puss &  Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0