Stolt mamma!


Fick idag se min sons prov om vikingar i skolan- 25 rätt av 25! Tror ni att man blir stolt? Oh jaaa! Tror ni att man blir ÄNNU stoltare när han var den enda som hade alla rätt av alla i hela fyran, 42 ungar! Hans lärare säger att han kan gå långt och få riktigt fina betyg om han bara vill, och det hoppas vi ju såklart.

Idag har jag mensvärk, satan, jag tror hela skiten ska ramla ut! Imorgon har jag APT, bara att knipa ihop eländet och åka till jobbet med andra ord. Men det blir nog bra, jag har ju underbara kollegor som säkert roar mig så jag slipper tänka på vad som kan hända om jag råkar slappna av ;)


Nu: världens roligaste program- Total Blackout!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att de programmet är roligt, så min humor;)Klart man ska vara stolt när de går bra för sina barnen =D Ha en varm o solig dag, kram M

2011-05-10 @ 07:28:03
Postat av: Anonym

"sina barn" ska de ju stå ;P kram M

2011-05-10 @ 07:28:53
Postat av: Ann-Helen

Klart du skall vara stolt, Och det skall han också vara..Hoppas du mår lite bättre idag..Kram

2011-05-10 @ 07:41:59
Postat av: Loggy svarar

Ja, Maria, det är fantastiskt roligt, ligger nästan dubbelvikt varje gång :) A-H...har jag mått dåligt?? Kram på er!

2011-05-10 @ 20:32:42
Postat av: À-H

Nej inte dåligt, tänkte mest på underlivet som höll på att ramla ur.. ;)

2011-05-10 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0