Två sidor.


Jag fick mig en tankeställare angående bloggen. Eller ett påpekande, tillsägelse eller vad man ska kalla det. Alla som bloggar sätter ju själv ribban på sitt skrivande, vad man vill lämna ut osv. Min blogg uppfattas kanske som att jag jämt är olyckligt kär. Men så ÄR det ju naturligtvis INTE!

Jag har varit lycklig också genom åren som gått, jag HAR varit kär och allt vad det lyckliga innebär. Som ni alla vet så finns det två sidor av varje mynt, och det är aldrig ens fel att två träter, osv osv.

Angående mitt kärleksliv, eller kärleks-O-liv, så är det ju faktiskt så att det bara angår mig och den person som är objekt för mina heta känslor. Men som ni alla vet så har ju det mesta som skrivits här de senaste åren handlat om Henke. Och som sagt, de som står mig/oss nära vet hur det ligger till, och det är vad som räknas för mig.

Just nu vet jag inte hur livet kommer sluta, jag kan bara hoppas på det bästa. Men det som är säkert är att mitt hjärta fortfarande klappar för Henke. Och det går (tyvärr!!) inte över. Sen spelar det ingen roll vad nån säger om vad som är rätt eller fel. Känslor är känslor och det är inget som går att radera eller bara plocka bort för att de inte är bekväma eller passande. Så om framtiden blir lycklig eller olycklig här på bloggen, det kan ingen förutspå.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: À-H

<3.. Tjolahopp vad jag kände mig träffad.. Jag vet vad jag sagt, men även hur det är.. Du gör det som är bäst för dig/er.. Jag är här :).. Kör på.. Ingen moraltant här ;)..

2011-05-02 @ 00:46:02
Postat av: Loggy svarar

Alla känner sig nog träffad, men det är inte skrivet för att pika nån eller så :) Jag tycker bara att man bör ha i åtanke att det aldrig beror på en person och dennes fel och misstag. Och nä, jag vet att du INTE är nån moraltant, men jag tänker heller inte göra nåt som nån annan tar skada av. Svårt att förklara :)

2011-05-02 @ 00:49:29
Postat av: À-H

Tror aldrig ni har haft i tanken att skada någon.. Ingen av er.. Gör det som är bra.. Jag vet hur man kan ha olika syn på saker å hur fruktansvärt svår den där förbannade kärleken är..

2011-05-02 @ 00:54:47
Postat av: Anonym

Man kan som du säger inte förutspå sådant, precis som allt annat.

Man kan däremot påverka, och vad du skrev i detta inlägg påverkade mer än du kanske inser.



"What you do in life, echoes in eternity"

Ordspråk som min pappa konungen i landet i fjärran lärde mig för 325 år se..Äh, trams! Men sant likförbannat! ;)

2011-05-02 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0