Grisbjörnens flykt.

För er som inte har Facebook. Eller som inte har mig på Facebook. Statusuppdatering:

Kvällspromenad med Pudeln- den enda utekatt i hela Timrå centrum tar kvällspromenad samtidigt. Telefonen ringer (vid detta läge hade JAG inte sett katten!), jag svarar och släpper kopplet en sekund för att fippla med telefonen. Pudeln smiter, springer som en tok efter katten. Jag skriker:"Maaaaax!"i örat på den okända mannen, springer som en gravid flodko efter Pudeln. Inser att Pudeln faan lyssnade, ber om ursäkt till mannen i telefonen, går med raska steg in och hoppas ingen såg mig. Godnatt.

Ja, det var väl i princip kvällens höjdpunkt. Då fattar ni hur roligt jag har det, va? Har haft Maria här ikväll, så vi har haft tjejkväll, eftersom Kim sover hos farmor och farfar och kokar knäck för brinnande livet. Det är ju julskyltning här i byn imorgon. Utan snö. Vad annars.

"...Min dag är grå av mig och mitt, som grumlar din gestalt. Men spegelklar är nattens värld, där du är allt, allt." -Karin Boye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha :-) :-) Detta skulle jag vilja se o höra ;-) Hade de VARIT skyltSÖN, hade vi haft vitt på backen. Jag önskade snö till 1a advent å tänk att den önskan faktiskt slog in! Så mysig tid nu tycker jag. Hoppas ni trivs i nya lyan. Kram J

2011-11-29 @ 10:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0