Det sista...


Usch nu ÄR det på riktigt. Flytten. Har legat sömnlös några nätter, tänk OM vaktmästaren inte hittade nån som ville flytta in till den 1 november? Ska jag då betala dubbla hyror i två månader? För att han lovat mig muntligt gäller väl inte i detta fallet, eftersom han "bara" är vaktmästare, och de som bestämmer sitter i Stockholm.

Men idag kom det ett brev med en överenskommelse om avflytt i förtid. Så det är alltså på riktigt. Mycket hade kunnat gå fel i detta, men för en gångs skull klaffade det!

Nu är det bara packandet och flyttandet och städandet kvar då. Och det värsta är att jag ska flytta på en barnhelg, visst, Kim kan vara flyttkarl, men inte Luna. Men det löser sig nog det med.

Jag längtar bara tills allt är klart.

Nu: akupunktur, sen den sedvanliga fikan på IB :)

Puss!

Ps. Värst vad alla verkar drömma mardrömmar om mig. Igen Ann-Helen- förlåt för att jag skickade hem dig med bussen från sjukhuset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0