Kissa!


Min dotter sover som en hel skog med stockar på natten, och hinkar i sig vatten på kvällarna. Det är en dålig kombo, som ni kanske förstår. Så det har hänt nån liten olycka här och där. Min vän sa till mig att jag ska "ta upp henne så hon får kissa innan du går och lägger dig". Detta testade jag igårkväll när hon kom invinglandes i vardagsrummet. Jag visste ju att det inte skulle funka med henne. Hon är som sagt inte som alla andra barn. En liten aning tjurigare.  

Hur som helst, jag bar henne från soffan till toaletten. Hon blev förbannad när jag satte henne där, klev upp och skrek och grinade att hon ville vara själv. Självklart, sa jag, och gick ut i hallen. Hon stängde toalettdörren, men blev ännu mer förbannad. Till slut skrek hon, gång på gång:

"SLUTA TITTA PÅ DÖJJEN!!!!!!!"

Ja herregud. Ny dag, ny strid.

Kommentarer
Postat av: Hihi

Förlåt!!!

2011-10-03 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0