Kvällsutflykt.


Det började med att råttorna skulle få åka på sin sista bilfärd. Det slutade med att vi hamnade i de djupaste skogarna i Liden. För att hämta en ässja. Vad fan det nu är. Vi åkte på en liten stig som knappt var framkomlig. Och mörkt var det, fatta vad det säkert kryllar av björnar där. Myllrar och kryllar. Äckligt tycker jag. Vi kom iallafall fram till huset vi skulle till, och lastade på ässjan och en massa spadar och annat krafs. Sen hamnade vi i Lidens elljusspår.

Jag fick även se vart toktanten som är gift med Berlinmuren bor, hon med Giljotinmuseét ni vet. Ejavitta. Heter hon så? Så det känns ju toppen, verkligen, för nu kan jag ju hälsa på henne.

Dagens pinsammaste: Hände på ICA. Och för en gångs skull var det inte jag som stod för pinsamheterna. Vad Kim gjorde tänker jag inte skriva här, men det var sjukt oväntat iallafall. Det var nåt han sa till kassörskan.

Och apropå pinsamheter. Jag ska berätta nåt som är helt emot mina principer att berätta. Några vet om det, undertecknad vet inte om det. För jag sov. Ni vet ju hur det är, prinsessor PRUPPAR inte. Inte offentligt iallafall. Men en natt för inte alltför längesen, hade den här prinsessan tydligen gjort det förbjudna. Den jag delade säng med och som berättat denna (o)sanning för mig, hade tydligen fått ett visst hopp när jag hade lagt hans hand på min rumpa. För att sen göra det där, ni vet. Hahahahaha, det är så roligt så att jag får ett leende på läpparna så fort jag tänker på det :)

Varsågod!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha :-)Ja i drömmarnas värld kan mycket hända ;-) KramJ

2011-10-04 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0