Mätt som en plätt!


Jag kan knappt röra mig. Trots att pudeln kom över halva min tallrik med äppelpaj, så känns det som att magen ska spricka när som helst.

Har fått lite gjort idag, men till veckan ska det hända saker. Jag och A-H ska baka, fixa ut ormjävlarna på Blocket, döda råttor (inte vi, men nästan), och så lite till. Som är hemligt såklart. Alltid hemligt på den här bloggen. Hoppas den här veckan går fort. Imorgon har Kim studiedag, så då ska vi tänka på miljön och panta hans flaskor, gå till polisen en sväng och till bibblan. Förresten så låg jag och Kim i sängen imorse och filosoferade, han undrade vad en manlig bibliotekarie kallas...jaaa, bibliotekarl kanske?

Satt och kollade igenom bilder på datorn förut, Lunan fyller år och ska såklart vara med i tidningen! Men ack så jobbigt det kan vara att titta på bilder ibland :( Ska nog undvika det ett tag framöver.

Jeanette är lite som en möbel här nu, här sitter jag och bloggar och hon wordfeud:ar. Jag hjälper henne såklart eftersom jag är så briljant. Sen ska jag beställa en ny telefon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0