Romeo och Julia.


Varför ska det ALLTID vara så förbannat SVÅRT med kärlek???!!! Jag fattar inte. Varför ska man behöva kämpa och kämpa i en förbannad motvind. JÄMT. Varför ska folk vara missunsamma? Nu är det inte bara mig det handlar om, utan i allmänhet faktiskt.

Jag blir glad när jag hör om andra som står på sig, för att de älskar varandra! T ex visade det sig att den anställda på en skola här i kommunen, som inledde ett förhållande med en av sina elever, är nån jag känner. Jobbig situation för dem, men de vet ju vad de vill! Och jag blir så lycklig för deras skull när jag ser hur de kämpar och kämpar för att få vara med varandra :) Och ja! De är myndiga båda två.

Jag får helt enkelt bli en "gammjänta", för helt ärligt, jag har stora trust issues...


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vet du att det vart jag så glad över att höra.. Att folk kan stå på sig. Men ibland orkar man kankse inte hur mycket som helst. Det är tragiskt att folk inte kan lämna sitt ex och gå vidare. Låt dem få bli lyckliga för f..n.

2011-10-03 @ 11:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0