Det finns nåt...


...jag verkligen avskyr med att vara "ensam". Och det är kvällarna. Mörkräddheten har tack o lov gått över, men det är ju såååå tråkigt! Skulle kunna offra mitt kalla, sotiga hjärta för att få dela en skål (hink) ostkrokar med nån. Att känna att man vill gå och lägga sig i sängen. Bara känna närvaron...av en vuxen själ. Men det är väl såhär livet kommer vara ett bra tag, så det är bara att vänja sig antar jag.

Men inte ska vi vara bittra övet det, va? :) Jag har trots allt mina ungar, och det är värt ALLT! Och sovsällskap får jag ju i form av det vita krullot :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jag kan komma och sova med dig jag :). Kan vi se film och vräka i oss gosaker..

2011-09-29 @ 22:05:40
Postat av: Loggy svarar

Tack! Men du är ingen karl ;)Fast du deger bra ändå.

2011-09-30 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0