En dag i vårdens tecken.


Satan i gatan vad det blåste inatt! Trodde på allvar att balkongen skulle blåsa iväg. Men trots detta så var det den bästa natten sen i fredags. Fredags...

Idag har jag varit på akupunktur igen, inte min ordinarie tid, så sjukgymnasten SMÄLLDE in nålarna. Stress, stress för att hinna med de andra patienterna. Kvalité. Eller hur det var. Efter det åkte jag in till sjukhuset för ett besök på barnkliniken med Kim. Astma och allergi- uppföljning. Det resulterade i en trasig arm (elev som inte kunde få in nålen, tur han är tapper!) och en ny astmaspray. Sen inväntar vi bara allergiproverna.

Och för att avsluta den fina förmiddagen, så kom jag hem och fick ett jävla vansinnesutbrott! Orkar inte gå in på några detaljer, för jag har just lugnat ner mig och vill helst vara på bra humör när barnen är hemma. Nu väntar jag iallafall på ett samtal som förhoppningsvis kan reda ut all denna röra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0