Ingen återvändo!


På det mesta faktiskt. Men det jag mest syftade på är min lägenhet. Idag skickade jag in uppsägningspapperet. Utan att ha fått kontraktet på den nya lägenheten. Modigt, va? Men jag har pratat med den hesa kvinnan både igår och idag, och hon HAR skickat kontraktet. Hon övertalade mig att skicka iväg uppsägningen för lägenheten ÄR ju min. Men förhoppningsvis kommer kontraktet imorgon. Annars hade hon ett extra ;) Jag vill ju gärna ta det säkra före det osäkra (nej, jag vet att ni inte tror mig), för jag har ingen lust att hamna i en etta i Tallnäs. Eller Ljustadalen.

Annars har dagen rullat på som vanligt. Sonen har funderat lite över olika idrotter ett tag, jag har ju ett krav att han ska sporta eftersom han är så sjukt snabb och smidig. Sen så älskar han ju själv att röra på sig också. Och nu har beslutet att återuppta innebandyn växt fram, mycket tack vare att han hittade igen sina innebandyshorts (som låg nerpackade i en påse med halloweenkläder??). Han är sjukt taggad att börja igen och längtar till första träningen med laget igen på söndag :)

Nu snart dags att hasa sig upp ur soffan och göra kvällskissningen med den vita, krulliga mammagrisen ♥

Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0