Inget nytt under kjolen.


Inte under solen heller för den delen. Går hemma och trampar runt i väntan på att Dagen ska komma. Dagen då jag vaknar och inte har ont. Verkar långt borta just nu, för nu har den obligatoriska börjapådagisochskolaförkylningen hittat hem till oss. Jag som redan är sänkt, blir såklart värre i allt som har med värk att göra. Och så lägger vi på lite kyliga höstvindar på det. Men jag försöker vara positiv och se framåt. Jag saknar mitt jobb så att jag tror jag dör snart. Herregud, tågen är ju som mitt andra hem! Har ju vid det här laget lärt mig varenda vrå så att jag skulle kunna lokalisera mig ombord och arbeta,  med förbundna ögon.

Annars, som rubriken antyder, så händer det inte så mycket.

Akupunktur hit och dit, nu ska jag kopplas in i eluttaget också. Går dit två dagar i veckan, men idag fick jag avboka pga av förkylningen. Så det var ju den höjdpunkten det.

Nu- vila i nya, sköna sängen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0