Tänk att det verkar...


...finnas folk som är MER nyfiken än mig! Trodde inte det var möjligt. Igårkväll fick jag ett sms från ett nummer jag inte känner igen, men jag visste ändå vem det var. Denna person hade en undran om ifall en person jag inte känner så värst bra, fortfarande lever. Han hade tydligen hört att denna person dött?? Jaha? Skickar man sms till MIG och frågar det då?? Hemskt va nyfiken folk är på allt...Kanske ska höra av sig till personen ifråga först.

Nu ska jag dra på lite tevatten, sen blir det lägenhetsvisning! Och på eftermiddagen ska Vackerdockan (den lilla) till tandläkaren på sin första riktiga kontroll. När jag berättade det igår började hon stortjuta!!! Men innan hon lagt sig hade hon ritat ca 30 små lappar med hjärtan på. Som hon ska ge till tandläkaren :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0