Tryck in ditt personnummer följt av fyrkant.


Jag är så vansinnigt less på att ringa till dessa apparater som inte ens kan uttala ett telefonnummer som folk! Jag är så vansinnigt less på att ringa och boka tider på vårdcentralen. Jag är så vansinnigt less på att inte må bra i kroppen. Och som om detta inte vore nog så har jag tvättstuga med MUCHO tvätt.

Men idag är det onsdag, och vad det innebär för mig tänker jag nog hålla för mig själv. Men det är ju bara två dagar kvar till helg också! Helg och Törnrosa-sömn från fredag till söndag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Törnrosa sömn, alltså är Luna inte hos dig! Vi måste boka in en play-date så barnen kan leka å vi surra!

2011-09-21 @ 12:14:33
Postat av: Loggy svarar

Stämmer bra det, Jenny! En chans att ta igen alla vakna nätter :) Fast man kan visst inte ta igen förlorad sömn...? Javisst måste vi göra det, vi kan ju i princip när som helst vi. Luna kollar säkert in Henkes leksaker också :)

2011-09-21 @ 12:28:23
Postat av: Jenny

Klart hon vill leka med Henkis saker, han behöver lära sej att låna ut också!!

2011-09-21 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0