Chockad?

Ni hade gett upp hoppet om mig, va?
 
Loggade in här på skoj, och hela bloggen är uppåneråinåut. Inget är sig likt med andra ord. Får se om jag lyckas publicera detta inlägg också.
 
Sommaren lider mot sitt slut, men lika glad är jag för det. Har hunnit med massor med skojigheter- konfirmation, 40års-kalas, tre av mina barn har fyllt år, Boda Borg, bad i havet, Spikarna, Stockholm, fiske mm mm.
 
Har dock lite  kvar på listan, och en sak prickar jag av imorgon redan- kanotpaddling.
 
So long!
 
/ korsdrag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippie!!!!

2012-07-28 @ 05:29:28
Postat av: J

Jasså det kom ett inlägg... tillslut ;-)
Kul! Fortsätt blogga så man får läsa nå skoj. Va mysigt ni verkar haft de i simmar, å än är den inte slut.
Knappt träffat på dej något. Ha de fortsatt bra. Kram J

2012-07-30 @ 07:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0