Från början, DEL 2!!

RADERAT!


Kommentarer
Postat av: A-H

ÅH älskade vän... Nu har du än engång fått mina kinder blöta... Du är fan den starkaste människa jag någonsin mött.. Jag är sååå glad att du finns i mitt liv idag som en sann vän, trots allt skitsnack du hört om mig ;)..Puss

2010-05-02 @ 17:28:06
Postat av: jane

Otroligt vad vissa måste utstå och ingen reagerar. Det värsta är att det händer alla dagar och överallt. När ska människor sluta vara rädda för att "lägga sej i".

Jag bodde ju vägg i vägg med er ett tag så jag kan tänka mej hur det var där inne hos er. Jag "la mej i " några gånger. Kramar till dej, fast vi egentligen inte känner varandra :)

2010-05-02 @ 22:07:57
Postat av: J

Usch detta va jobbigt att läsa!! Man lever sig verkligen in. Mycket har jag åxå varit med om i min barndom, som du vet. Min minns jag inte så mycket av, eller så har jag förträngt vad vet ja. Så skönt att se och höra att du, den ende av barnen går det åt rätt håll för. Många som inte vet får oftast fördomar om folk. Det är bra att DU är stark o öppen säger vad du tycker o känner. Fortsätt så Anki! KRAM

2010-05-05 @ 16:16:37
Postat av: Tågmamman

Tog mig egentid för att läsa men har inte ord att beskriva vad jag känner. Men jag tänker och jag tänker på dig. Tack för att du delar med dig och du förstärker det jag tidigare trott om dig - du är stark, fantastisk och värd all framgång en människa förtjänar.



Kram

2010-05-15 @ 08:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0