Om orättvisan

Min Mamma skulle fyllt 65 år idag. Den magiska åldern då man äntligen får gå i pension, och njuta av ledighet och barnbarn. DET ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIST. Jag vill ha henne här hos mig, inte nergrävd i en urna på kyrkogården.

Jag får såna här dagar små attacker av sorg och ilska, men det brukar gå över rätt snabbt. Som tur är. Jag går inte omkring och gråter hela dagarna, jag gråter aldrig över henne för den delen. Det har jag gjort tillräckligt under det året då hon gick bort. Men jag saknar henne så att det värker i kropp och själ.

Idag ska jag tända ljus på hennes grav, många ljus. Och jag ska minnas henne med värme och kärlek♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du tjejen, jag förstår. Min mammas födelsedag är om en månad. Då s.kulle hon ha firat 60 årig födelsedag.

Alltså är det nästa år 20 år sedan min mamma gick bort.

Saknar också..



KRAM

2010-11-20 @ 19:50:56
Postat av: Loggy svarar

Det är förjävligt på ren svenska. Dessa mammor som vi BEHÖVER!



Kram på dig!

2010-11-20 @ 20:56:54
Postat av: J

Usch inte roligt! Å hon gick ju bort i alldeles för tidig ålder. Hua tänk när den dagen kommer... Du får vara glad för tiden hon fick me din son iaf. Kraaamis

2010-11-20 @ 22:50:42
Postat av: Ann-Helen

Jag vet inte vad jag skall säga..Men jag tror att du vet vad jag tycker och tänker om denna sak.. Jag finns här för dig och barnen...Kramar

2010-11-21 @ 00:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0