Dagens ros

Igår såg jag en bra film, inte ofta det händer. Jag ser ju som sagt (i vanliga fall) bara filmer som innehåller orden SAW eller Chainsaw. Den här filmen hette Felon. Så den kan ni ju hyra om ni har en stund över.

Fick ett sms imorse...det stod att jag skulle kolla Dagens ros i Dagbladet. Se själva. Viktigt att nämna att Urban är en av mina bröder, tillika en av Timrås största knarkare. Tragiskt men sant, jag tänker inte göra nån fin omskrivning. Ja Kjell och Marita...ni är väl kanske liiite naiva om ni tror att Dagens ros ska kunna hjälpa honom till ett bättre liv. Ta tag i erat eget liv istället kanske?

Sen så måste jag tillägga att våra presenter inte var dyra. Och de fick vi för att det var en tung och jobbig helg.



Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag tror nog inte ens att han läser dagens tidningar. Frågan är bara vad Urban har gjort för Kjell o Marita för att få en ros i en tidning skratt

2008-08-25 @ 10:28:16
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Ullis

Förresten... Vad tyckte du om min låtlista då? Var den okej? Eller iallafall LITE okej?

2008-08-25 @ 12:17:13
Postat av: Annica

Det var min första tanke också. Undrar om han läser tidningen...

Bortkastad energi kan man tycka... Borde man inte få en dagens ros för att man gjort något? Och det bör ju i så fall vara något bra..

Ha en underbar kväll. Tycker att det borde vara du som fått rosen. Men det är ju bara min enkla åsikt...

KRAM!

2008-08-25 @ 17:05:16
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Gremlins

Men satan va bra filmen var! Tack för att du förgyllde min kväll med den. Fantastisk

2008-08-26 @ 08:30:57
URL: http://gremlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0