Etta med kokvrå?

Ja jag nöjer mig t om med en etta utan kokvrå.Jag flyttar närsom helst ut från mitt trevåningsinferno.
Jag orkar inte mer. Jag har skräp runt hela huset efter diverse renoveringar och utgallringar i leksakslådor och garderober.

Som om detta inte vore nog...jag har en dotter som beter sig som ett spädbarn och vägrar sova på nätterna. Om man äter välling runt 20-21...visst borde man då överleva en hel natt? Hon vaknar och håller på att svälta ihjäl, drar mig i håret och stoppar det innanför tutten. Ibland håller jag nästan på att bryta nacken pga alla konstiga sovställningar. Men har hon bestämt sig för att ha mitt hår innaför sin tutte så har hon.

Igår höll hon igång från 15 till 22 utan sovavbrott. Sen när hon väl är i sängen så ställer hon sig bara upp och kastar tutten på golvet.

Nån som har lite valium?

Kommentarer
Postat av: ullis

Hahahahha... Dax att söka jobb eller? Kan vara så att bäbis inte är bäbis längre - så hon behöver inte lika många sovavbrott som tidigare :))Du vet, det är just det där som är nackdelen med att ha så pass många år mellan barnen - man glömmer så fort hur det var L



Ska ni inte inreda källaren då, så hon kan få bo där? Eller om du flyttar ner dit? ;)

2008-08-21 @ 18:52:48
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Andas in. Andas ut. Andas in. Andas ut...

Det går över. Om en 10-15 år eller så.. :0)

2008-08-21 @ 18:52:51
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0