Halv brutalt

Såg en film igår som jag varmt kan rekommendera. WΔZ heter den, huvudrollen spelas av Stellan Skarsgård. Mådde riktigt illa efter jag sett den, och det är ju så det ska vara med filmer. Man ska bli berörd.
Jimmy vill se alla ilmer som släpps i "videobutiken" , men jag är så grymt kräsen. Han brukar retas och säga att jag bara ser filmer som innehåller ordet  SAW eller en massa motorsågsgalningar. Sant förvisso. Ni kanske kan lista ut varför jag gav filmen en chans igår...WΔZ=SAW baklänges...ja eller nästan iaf.

Nu ska jag hålla Jimmy tapetserar-sällskap!


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja maila originalbilden. Så fårvi se vad som händer.

Maila den till mailen som jag skriver i det här inlägget.

2008-08-13 @ 22:03:59
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0