Hektiskt

Jag har haft en väldigt innehållsrik helg, igår han jag inte ens kolla alla bloggar.

Igår morse begav vi oss tidigt till Sättna för att kolla på lite fart och lyssna på lite drag! Jag ville åka dit förra året också, men då var jag garvid och valde att inte åka. Onödigt att riskera nåt anser jag.
Hur som helst så var det sååå roligt där. Vilken upplevelse! Sonen gnällde konstant över både det ena och det andra...
"Jag håller på att bryta öronen av hörselskydden", "går det inte på tv? det luktar så illa?"Ja det haglade gnälliga kommentarer. Prinsessan märkte nog inte ns av att vi var där, hon somnade så fort vi kom fram...så här söt var hon iaf i sina hörselskydd...



Sen bar det av hemåt igen för att äta, dricka och umgås med grannar. Det var trevligt tills det började bli mörkt och folket blev högljudda. När jag äntligen låg hemma i sängen och blev varm igen, så kommer en granne inrusandes med sonen som krockat med an armbåge i hoppborgen. Detta blev resultatet av det.


Återkommer med bilder från festen senare...sonen kräktes just över hela golvet...suck. Akuten nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0