Ny bebis

Ja inte för mig då. Men Jimmy fick en liten kusin här på morgonen. Kicken ringde och störde min sömn två gånger i morse. Först för att berätta att taxin var på väg, sen för att berätta att flickan var född och att allt gått bra.

Jag är såklart jätteglad för deras skull, men jävligt bitter. Första värken drog igång runt 5, en timme senare är bebisen född. 10 minuter efter att de klev ur taxin föddes hon. Ja en del har det lätt. Känns som att jag snart kommer vräka ur mig hela min förlossningshistoria. Men samtidigt, hur roligt är det att läsa om?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppla hoppla... Så bebisen är född nu - ni får väl hälsa å gratta. När ska Jimmy sluta få massa småkusiner? Är han inte lite väl gammal för det? :))



Visst blir man fundersam över hur vissa verkar klämma ur sig små margarinpaket (utan papper)... Näe, förlossningshistorier är ute nu va? ;)

2008-08-19 @ 10:35:16
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Visst är livet orättvist! ;-)

2008-08-19 @ 22:42:37
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0