Payday

Igår fick Jimmy lön, stackarn. Det inhandlades diverse nödvändiga och onödvändiga saker. Prinsessan fick en svart gå-vagn. Hur fin som helst! Hon fick även en ny rosa Rockstarbaby-nappflaska. Kanske, kanske kommer det en bild sen på vad hon köpte mer. Sen så skulle J såklart ha en dansmatta. Jag sa att jag verkligen inte behöver en sån, att jag inte vill osv, men han skulle absolut köpa en sån till MIG. Okej då. Var väl sådär. Kanske är roligare när man inte har bebisar som kryper runt benen när man ska göra sina extremt skitsnygga hopp.

Nej nu blir det en powerwalk och sen en nyttig smoothie. Öh...näe!

Ps. A-H! Jag väntar med spänning på listan.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Dansmatta?? Vad ska vi göra för danssteg på den på lördag då, tro? Du har väl smort in kvasten din och tatt fram gycklarskorna :))Vad var det för låt tro? Kan det ha varit typ Tommy Nilsson och Tone Norum eller nåt?

2008-08-26 @ 09:32:33
Postat av: Ann-Helen

Men hallo..Jag har ingen ide om musik..Men skall försöka då... Jag längtar tills på lördag nu... haha...

2008-08-26 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0