Playlist

Eftersom jag är en sån otrooooligt god människa, så ska NI mina kära vänner, få önska lite musik till den dagen ni ska hälsa på mig.

Eftersom jag vet att ni tycker att min musiksmak är från helvetet, så ska ni få chansen att få med era egna favoriter. Jag vill ha en lista på minst 10 låtar innan den 29 augusti. Jag lovar inget, men har du tur så kanske just din låt dyker upp på min egenkomponerade playlist. (Inte särskilt troligt, men det låter ju bra, eller hur?)

Men innan den festen är det en annan fest. Jimmys skånska imitation av Björn Källmans imitation ekar i skallen på mig.
På lördag har vi familjedag här hemma på området med hoppborg, tipsslinga, grillning och på kvällen trubadur. Inte ska Anki dricka likör 43 iallafall. Det är ett löfte.



Kommentarer
Postat av: AHJ

Ja du på den där listan vill jag bara ha bra musik :)..Haha.. Typ Winnerbäck å Bon Jovi..HAHA.. vart det inte bra.. Om inte annat kan du ju kleta dit lite sånt där 80 tal :)

2008-08-13 @ 01:58:27
Postat av: Mz Blond

hehe.. om du vill kan jag ta med min hårddisk ;)där finns allt möjligt o lite till... (även sånt som faller frun i smaken) ler

2008-08-13 @ 14:26:23
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjävklart måste det ju bli en ny "partyskiva"...

Jag håller på att fixa en lista, så lugn bara lugn... Jag vet ju att du äääälskar min musik, så alla mina låtar lär väl komma med - eller inte :)

2008-08-14 @ 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0