Sömn-ätare

Läste en rubrik på Aftonbladet.se. Den handlade om människor som går i sömnen och äter. Äter?
Om man nu ska gå i sömnen, kan man då inte göra nåt bättre? Äta kan man ju göra när man är vaken. Tänk va härligt att bara säga "Nä, men det kommer jag inte ihåg. Är det sant? Jag måste ha gjort det när jag sov."
På en gång poppar det upp massor av tillfällen när jag skulle kunnat använda denna ursäkt. Och nu när jag tänker efter så...hmmm, kan det inte vara så? Det skulle ju förklara en hel del.

Ps. Är det nån som har en bit löshår till övers?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja det är väl kanske ett ganska riskfyllt jobb trots allt. Var ju bara drygt ett år sen jag själv var inblandad i en olycka.

2008-08-28 @ 21:15:09
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Men jag snubblar på tangenterna.. Men vad i hela friden skall du ha löshår till??..Har du vart och klippt dig?.. Har inte prinsessan något hår att dra av mamma på nattetid längre???

2008-08-28 @ 22:34:13
Postat av: Mz Blond

Tyvärr inget hår över här.. är ju korthårig..

2008-08-29 @ 18:07:04
URL: http://thecookie332.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0