Solen värmer igen

Jag vill börja med att tacka för alla stärkande och värmande kommentarer. Det gjorde helgen lite lättare. Och hur skönt är det inte att få skriva av sig??

Annars har helgen varit jättebra, det var en stund där på fredagsförmiddagen som jag höll på att deppa ihop, men sen har jag varit sysselsatt och haft sällskap hela tiden, så jag har varit glad.

I fredags åkte jag, Ullis och Eddie till Mamma. Eftersom det är Eddie´s farmor är det extremt viktigt för honom att få köpa saker och sätta vid graven. Denna gång hade vi med oss blommor, en sköldpadda, en fjäril som fladdrar i vinden och ett rött hjärta. Min son är totalt ointresserad av sånt så han valde att åka till sin pappa istället, och där är han fortfarande...

Igår var jag med Ullis på Birsta City ett par timmar och köpte SKOR!!! Det är nog det roligaste man kan handla. Jag och Ullis är lite speciella när vi handlar tillsammans...vi har totalt olika stilar men ändå handlar vi ofta likadana saker. Rätt roligt. Detta hände även igår.

Efter middag och diverse bestyr kom Ann-Helen och hennes ängel Stoffe. De hade med sig paket!! Två till mig som innehöll rosa ljuslyktor (som hon visste att jag ville ha), och en massa partylite-ljus. Prinsessan fick tre paket som innehöll bodysar och en klänning. TACK! Detta var för att muntra upp mig och det lyckades definitivt!

A-H lämnade sin lilla ängel hos oss så vi fick ha honom för oss själva en stund. Tror det var uppskattat från alla håll.
Vi satt och tittade på "Sommarkrysset" och jag frågade honom vad han skulle göra om han skulle vinna 50 000.
Svaret blev: "Jag skulle köpe ett hus till mamma." Tanken var ju god iaf.

Återigen...tack till er som tagit hand om mig i helgen och sett till så jag inte haft så många ensamma stunder så jag haft tid att grubbla för mycket.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jodå han tyckte det var mysigt att vara hos er.. :)... Han frågade imorse om vi kunde gå till er nästa gång de kom till mig.. Ljuslyktorna och ljusen var du värd!!.. Prinssessan är värd alla saker i världen om jag hade så mycket pengar.. :)...

2008-08-24 @ 10:32:04
Postat av: ullis

Skorna är ju helt ljuvliga att ha på sig. Att man kan hitta skor som är snygga, billiga och dessutom sköna är ju helt fantastiskt.

2008-08-24 @ 14:00:28
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Bättre sent än aldrig... ;-)

2008-08-24 @ 16:08:16
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Och nu har jag lagt in en bild på HELA klänningen. Allt för din skull! ;-)

2008-08-24 @ 20:20:15
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: grannen

Nyss hemkommen å då måste man ju kika in på din blogg....

Måste väl följa de som händer här på gatan ;-)

Men du, det slutade med tår i ögat.

Du vet väl hur blank ja brukar bli bara du berättar om allt?

Stor kram skickas ner till slutet av gatan!

2008-08-24 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0