X-FILES

Nää, jag har inte varit på bio och sett Arkiv X. Därmemot så har jag varit i lokalen bredvid och förlustat mig. Eller de andra förlustade sig över mig *eller nåt*. Jag tror att varenda kille som varit kär i mig (inte jag i dem såklart) var där.
Detta är mycket olustigt eftersom jag gärna vill blicka framåt (tack för de visa orden Ullis!), och helst radera allt som varit innan Jimmy. Tyvärr så har ju alla ett förflutet.

Ett ex berättade för mig att jag var den underbaraste människan han träffat och han älskar mig så otroligt mycket fortfarande, det har bara gått 3(?) år...*suck* Han bor i Ö-vik nuförtiden, men åker alltid genom Timrå när han ska besöka Sundsvall, i hopp om att få se mig. Han visste t om vart jag bor, vart gatan ligger och allt. Hade han minsann kollat upp på nätet. Är det nu man ska bli orolig och tänka lite extra på att låsa dörren?

Dagen idag har mest gått ut på att sova, vila, sova och bli dragen i håret av Prinsessan. Fortfarande inte köpt löshår som hon kan snusa på istället för mitt hår.

Jimmy står i köket och lagar gomiddag. Jag och A-H ligger på soffan som två döda sillar, ingen säger nåt.  A-H ligger bara och stirrar in i soffyget, måste skaka på henne och se om hon lever. Jag längtar tills det är kväll och jag får krypa ner under täcket och kolla på...X-FILES.

Tack för en trevlig kväll tjejer, det måste vi göra om!


Kommentarer
Postat av: ullis

Hörde att det var nån stöld i garderoben på Aveny inatt... Tur man hade sin garderobsbiljett i säkert förvar :))

2008-08-31 @ 18:21:52
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Stefan

He he he...du...ska du ha nummret till Lås & Maskinsevice ;-)

2008-08-31 @ 19:13:22
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Mz Blond

Ja men vet du vad... trots komadag befann jag mig i birsta kl 12.30.. tur jag slapp köra s

2008-08-31 @ 20:21:28
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Haha.. tack själv..Å du det skall vi göra om.. Det var super trevligt och skoj... Å du jag var väl inte så död ;)..Men vad är det Ullis säger någon som stal nåt ur garderoben.. Men hur kan man göra så?????

2008-08-31 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0