EMD- pinsamma mamman på skivsignering

Jag gör sällan bort mig, och när jag väl gör det är det bara roligt. Jag brukar själv tycka att det är fantastiskt skoj. Men inte idag.
Jag skulle överraska sonen med att åka till Careta där EMD skulle uppträda och signera singlar, eftersom han varit så snäll och go i helgen. Så där står vi och väntar och väntar. De verkar tro att de är världsstjärnor och kan komma hur sent som helst, vilket de också kunde. Vi väntade ju. I över en halvtimme.
Hur som helst så sjöng de sina låtar och sen sin gemensamma "hit", (Bryan Adams gamla dänga från -93). Efter det så var det dags för signering. Sonen ville naturligtvis ha en skiva. Så där stod vi i kön och till slut, efter många om och men (sonen var blyg och vågade inte riktigt träffa dem) så stod vi där framför Sveriges tre hetaste killar just nu. Och vad händer. Jo jag som måste blivit tillfälligt sinnesförvirrad, för där står jag med gapande mun och stammar fram "öööh, vart får man skivorna ifrån?" Jo dem köpte man minsann INNAN, dvs nedanför scenen.
Pinsamt, pinsamt. Inte för att JAG tycker att de är särskilt vackra, men de har nog själv satt sig på en piedestal.
Tänk dig själv Anne! Att stå där framför SNYGG-ERIK!

Jag sa naturligtvis till sonen att vi kunde gå upp igen, men han var nöjd ändå. Hade ju fått träffa dem och prata med dem. Till och med high-fajvat (medvetet stavfel, lika bra att nämna det) med Danny.
Så vi åkte hem. Sonen undrade om jag kunde skriva dit deras namn med skrivstil. Han fattade nog inte riktigt poängen med autografer *tur för mig*...

image12
www.emdartist.se


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Haha.. Nej du Anki erkänn nu att de var så fruktansvärt snygga så det var därför du glömde att köpa skivan först :)... Haha.. Huvudsaken är ju att Kim vart glad och nöjd..

2008-02-24 @ 22:12:09
URL: http://sistaavenyn.blogg.se
Postat av: stanislav

Meh.. jag har inget minne av att ha varit på careta...( hur oväntad var den kommentaren då?)

2008-02-25 @ 16:20:02
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: Anne

Hehe.. jag skulle nog oxå glömma att köpa skivan först, men tror att du får erkänna att du ville hoppa upp på piedestalen tillsammans med dem... :) Tur för dig att du har en son som är lätt att få nöjd ;)

2008-02-26 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0