Besök hos Dr Swartling

Så. Nu har jag varit hos doktorn, det besöket som jag borde ha gjort för länge, längesen. Bl a  togs det gluten och laktos-prover. Känns som att det kvittar vad svaren visar, de visar nåt och det är vad jag kan rätta mitt liv efter. Även IBS kom på tal. Doktorn klämde och kände på min mage och hittade kroppspulsådern mitt i alla tarmar. " Det är inget konstigt, man känner den lätt på smala personer."  Smala. Jag är smal. Trodde aldrig jag skulle få höra de orden igen efter senaste graviditeten, det såg mörkt ut ett tag.

Kan bara konstatera att det är ett f*ns gnäll på vissa av våra gamlingar. Har man levt i över 80 år borde man förstå att det inte är vårdpersonalens fel att det tar tid och att de är underbemannade. Bittra tanter som är arga på allt, usch va less jag är på bitterhet. Man har så kort tid att leva, varför slösa bort den tiden med att vara bitter istället för att vara glad och positiv?

P u s s !

Kommentarer
Postat av: Ullis

Puss

2008-06-17 @ 13:32:16
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Jo. Det är en selektiv paus... :-D

Men jag måste nog pausa efter inlägget från min sjukgymnast i går kväll...

Jag får inte vara ifred från henne nån stans! ;-)

2008-06-18 @ 10:52:57
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Carrolixeen

När jag fick mina första tänder när jag va liten så hade jag feber i tre veckor innan första tanden kom så jag antar att det är samma här, Men ursäkta om du störde dig på att jag sa "fel"

2008-06-18 @ 15:43:46
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0