Brrr

Idag är det ingen outhärdlig hetta. Kan vara lite skönt, man kan ju t om hinna att städa eller göra nåt annat vettigt inomhus. Kanske.

Prinsessan mår mycket bättre, och hon är sååå duktig på att ta pencillinet. Inget kan få en att känna sig så maktlös som när barnen, särskilt bebisar, är sjuka. Nu börjar hon sakta men säkert återgå till att vara våran glada unge som skrattar så fort hon vaknar, klappar händerna, pussar mot oss, och pratar! Hon har lärt sig att säga...PA-PA! Ja, ja, bara att svälja stoltheten. Får trösta mig med att det är mig hon sträckt sig efter när hon varit sjuk.  

Imorgon är det kalas för sonen. 8 år...jösses! Vart tog åren vägen? För precis 8 år sen hade jag stora planer på att åka till ÖoB för att handla blomlådor och blommor. Med värkar! Insåg rätt snabbt att jag hade ont och kanske borde ta det lugnt. 

Idag måste det inhandlas tårtprylar och diverse kalasattiraljer. Men först...moppen har blivit stulen i natt, så det är lite att fixa med först. Störigt att man fan aldrig får ha nåt ifred.


Kommentarer
Postat av: AH

Skall snoka reda på lite fakta jag..Jävla snorungar eller kn.....!!!..Ge fan i saker som inte är era egna!..Hoppas allt är bra där uppe hos er...

2008-06-07 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0