Partyn

Igår var jag på Tupperware-party. Det var en upplevelse. Tror det var uppåt 20-25 pers där, bara kvinnor såklart.  Alla dessa partyn som anordnas är egentligen bara ett svepskäl för att få träffas och skvallra, fika och inspektera andra människors hem. Eller har jag helt missförstått konceptet? Handlade faktiskt också, men inte en massa onödigt skit som bara kommer att bli ståendes och damma i ett skåp.

Nästa vecka är det ett helt annat party- gatufesten. Som jag har nån slags hatkärlek till. Hade tänkt ta en runda i stans öltält på onsdagkväll, men sjukhuset  ringde igår och ville ha dit mig på tisdag. Så Ullis...vad tror du? Är jag kapabel till att vara på stan på onsdagkväll?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaadu... Jag vet inte hur du klarar av såna saker som beskrevs i brevet... Jag klarade det väl inte alltför bra, men det var ju jag det :))Kan inte skylla på åldern heller, för när jag gjorde det borde jag ha varit lika gammal som du är nu ;)

2008-06-25 @ 12:31:43
Postat av: LogLady

Men beskrivningen lät ju oskyldig! Eller? Och du fick ju tabletter, det får inte jag. Var det verkligen samma?

2008-06-25 @ 12:40:34
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0