Pepparkaksgumma

Jag är så brun så brun så att jag skäms. Det är jobbigt det här med värmen. Först iskallt så man ständigt är blå om läpparna, sen bara smäller det till så är det 30 grader varmt!! Ingen riktig balans tycker jag.

Helgen har genomlidits utomhus med grillning, kubbspel oh stekning. Jag vill ha en pool idag!!! Men med anledning av stundande 8års-dag så väntar vi en vecka. Jag får väl gå och bada med grannpojkarna så länge.

Min son har förresten gjort något imponerande...han har klippt av sig allt sitt långa hår. Till mammas stora förtjusning såklart. Nu har han bara nån millimeter på skallen, det är väl det bästa på sommaren? Så här såg han ut innan klippningen.








Den här bilden är från dagen då vi var på stan och provred drakarna...jag red också, men de bilderna vill ni inte se. Eller?? Sen när jag får tag på det lilla spektaklet ska jag knäppa bilder på håret i dagsläget . Mammas älsklingen.
Jag lovar även att lägga ut bilder från gårdagens kubb-utklassning. Rysligt roligt var det iallafall. Ska bara hitta igen kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0