Poltergeist

Angående lyxfällan så har vi en bekant som vi anmält. Denne bekant verkar vara ett hett ämne för redaktionen. Denne bekant höll nästan på att tacka nej till att vara med, skulle tänka en vecka. Nu hade Jimmy fått ett sms: "Tja, maila lyxfällan och säg att jag är med, men fråga när inspelningen sker?" Rätt roligt. Om inte annat roligt att den här personen får hjälp att räta upp ekonomin.

I natt har min Prinsessa haft feber igen. Andra natten...suck! Hon har sovit dåligt i över två veckors tid nu, för att citera Jimmy - "man känner sig som utskiten äppelmos"...sant. Inte nog med att hon stör nattsömnen...I natt hade jag mardrömmar utan dess like. Drömde att jag och Jimmy var på Ica Maxi när plötsligt min Mamma dök upp. Elak som bara den, men jag lyckades få in henne i nån slags garderob som även fungerade som porten till andra sidan. Golvet i garderoben var bara ett svart hål (helvetet?) och hon klängde sig fast, men jag lyckades lirka loss fingrarna. Vila i frid, sa jag, sen åkte hon ner. 
Jimmy och jag åkte raka spåret till akutpsyk, blev sjukskrivna lång tid. Sen när vi kommer hem startar spökandet.  Kul att ha ett elakt spöke hemma då! Vi var så j*vla rädda så det finns inte. Men det var lite konstigt, för på Ica Maxi var hon också ett spöke. Får det inte att gå ihop riktigt. Hur som helst så flög det saker i luften och hon skrämdes och höll på.

Detta kan ha att göra med att jag igår (i natt?) låg och hoppades att hon spökar för min pappa. Han har nog en massa möbler som var hennes, och tar man möbler från döda så brukar de kunna hänga med och spöka har jag hört.

Igår kom skattepengarna också! Inte mycket, men ändå. Vad ska ni hitta på för era skattepengar? (Ni som inte fick restskatt...)









Kommentarer
Postat av: Ullis

Shit... Jag var ju också på ICA Maxi inatt... Men jag såg inga spöken, och inte er heller för den delen. Jag var där och handlade böcker om tänder... Du vet jag är så inne i den nya tandvårdsreformen som kommer den 1 juli, så det är väl därför... nanars beror det på att sonen tappade sina framtänder i februari/mars och fortfarande inte fått nya suck



Spännande med Lyxfällan... Det kan inte vara vilka som helst som blir antagna på såna saker... Men guuuud som hemskt att vara med på TV och berätta hur jävla dåligt man sköter sin ekonomi.



Skattepengarna ja... Joo, de kom igår :) Jag ska ju som du vet köpa en dator, men måste avvakta tills lönen kommer. Sen finns väl alltid hål att stoppa pengarna i.

2008-06-04 @ 10:06:23
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: LogLady

Hål att stoppa pengarna i? Inte i tänderna va? Dina tanddrömmar kan ju även bero på din guddotters tandsprickning.

2008-06-04 @ 10:07:51
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Gremly

Jag ska torka mig i arslet med inbetalningskortet till skatteverket.

2008-06-04 @ 10:25:48
Postat av: Annica

Men vilka detaljerade drömmar du har!!!

Jag kommer knappt ihåg mina. Bara lite suddigt.

Men din skulle jag nog helst ha sluppit!

Ha det gott!

2008-06-04 @ 14:23:03
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0