Sommarlov!

Om 3½ timme har min son sommarlov! Så underbart att inte behöva ställa klockan på 6.45 på hela sommaren! Kommer ihåg känslan när jag själv var liten och var där i kyrkan och sjöng Den blomstertid nu kommer och I denna ljuva sommartid.

Det första sonen sa när han vaknade imorse var: Vad ska jag göra när jag inte går i skolan då?  Öh...LEKA kanske?

Han vill även åka till sitt andra hem på sommaren- Norrfällsviken. Där spenderar han större delen av somrarna med farmor och farfar. Vi brukar såklart åka dit och hälsa på, det är nog ett av de underbaraste ställena på jorden.

Nu är det dags för duschning, påklädning och...sminkning!


Kommentarer
Postat av: A-H

Jag har just klarat av en tid i kyrkan, tårarna är nära när man är där och de sjunger dessa sånger.. Men fint är det... Hoppas ni får en fin och trevlig stund i kyrkan.. Hälsa Kim att han skall ha ett underbart sommarlov :)

2008-06-13 @ 11:24:00
Postat av: Annica

Men..? Tycker inte du om att laga mat! ;-)

2008-06-13 @ 19:40:26
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0