Utmanad...

...av Stanislav. Alltid lika  roligt med utmaningar.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...




1. Jag är grymt bra på att prata baklänges, onödig talang men rolig.

2. Jag tycker det är fantastiskt roligt att torka golv.

3. Jag kan knaka med fötterna så folk blir rädda...på riktigt.

4. Jag är vansinnigt tokig i skräckfilmer, detta är motsägelsefullt eftersom jag är så fruktansvärt mörkrädd.


5. Jag älskar ballerinakakor, skulle nästan kunna leva på bara såna.


6. Jag måste ha mer svart på mig än nån annan färg, annars känns det ojämt. Alltså förstår ni? Svart måste dominera annars känns det inte riktigt bra. Fast i ärlighetens namn så har jag skärpt till mig rätt rejält.

Jag utmanar Kakan, Ensamma Mamman och Tågmamman.


Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Klart och betalt! det trodde du knappast...

2008-06-28 @ 13:12:02
Postat av: Mz Blond

Utmanar tillbaka... :)

2008-06-28 @ 23:02:02
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: Ann

Jamen vilken jävulskt idiotisk idé med dessa röststyrda åbäken va:))

2008-06-29 @ 17:06:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0